Zobacz najważniejsze pytania i odpowiedzi:

Jako, że nasza impreza odbywa się w okresie zimowym z losowymi warunkami pogodowymi, a nasze parkingi w znaczącej części znajdują się na nieutwardzonym gruncie, zachęcamy na przybywania środkami transportu publicznego. Dla osób przybywających samochodami, przygotowaliśmy parkingi zlokalizowane:

  • Pole na przeciwko ZSP w Studzienicach - największy, główny parking - TUTAJ 
  • Parking ZSP w Studzienicach - TUTAJ
  • Parking pod kościołem - TUTAJ
  • Pole obok parkingu pod kościołem - TUTAJ

Biuro zawodów jest czynne:

  • 13.12.2024r. - piątek, w godz. 17:00 - 20:00
  • 14.12.2024r. - sobota, w godz. 7:00 - 10:45 (sprawdź swoją godzinę startu !)

Tak, można odebrać pakiet za inną osobę, na podstawie pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać nr dowodu osoby odbierającej pakiet, dane wraz z nadanym numerem startowym oraz czytelny podpis osoby upoważniającej.

Zapis w dniu biegu, jest możliwy tylko i wyłącznie w przypadku wolnych pakietów startowych. W innym przypadku, zapis jest możliwy pod koniec pracy Biura Zawodów, w przypadku nieodebrania pakietów przez zapisanych i opłaconych uczestników, zgodnie z regulaminem.

Przepisanie pakietu startowego, jest możliwe tylko i wyłącznie po wniesieniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 20 zł. - TUTAJ oraz w terminie wskazanym w regulaminie. Osoba na którą ma być przepisany pakiet, musi być zapisana w systemie. Przepisanie pakietu na innego uczestnika wraz ze zmianą dystansu, jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku wolnych miejsc startowych oraz po uprzedniej weryfikacji możliwości przez organizatora. Nie ma możliwości przepisania pakietów po terminie wskazanym w regulaminie.

Z racji nawierzchni tras leśnych, ze względów bezpieczeństwa - nie dopuszczamy do startu osób z wózkami dziecięcymi oraz na wózkach inwalidzkich.

 

Osoby z psami, zostaną dopuszczone do startu tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli ustawią się na starcie z czworonogiem w sposób umożliwiający bezproblemowy oraz bezkolizyjny start innych uczestników imprezy - sugerujemy koniec biegu. Pies powinien mieć założony kaganiec lub inne zabezpieczenie przed pogryzieniem. Właściciel swojego pupila, odpowiada za czystość po nim, za jego bezpieczeństwo oraz za wszelkie sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu innych uczestników wydarzenia.

Niestety nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówione koszulki, zostają szyte na miarę, zgodnie z Waszymi zamówieniami.

Trasy biegów nie posiadają atestów PZLA.

Każdy uczestnik jest przypisany w systemie do wybranego dystansu, tak więc pokonanie innego dystansu będzie skutkowało brakiem klasyfikacji (DNF). Ze względów organizacyjnych, do każdego dystansu biegu jest przypisany inny kolor numeru startowego. Nie ma możliwości zmiany dystansu w dniu biegu.

Godziny startów poszczególnych biegów:

  • 9:30 - biegi dla dzieci na 200m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 9:35 - bieg dla dzieci na 400m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 9:45 - bieg dla dzieci na 800m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 10:00 - start biegów na 6km oraz Maraton + NW
  • 10:10 - start Półmaratonu
  • 10:15 - start biegu na 12km

Godziny startów poszczególnych biegów mogą ulec zmianie, o czym na bieżąco będzie informował spiker prowadzący wydarzenie.

Trasę należy pokonać w maksymalnym czasie:

  • 6km – 60 minut
  • 12km – 120 minut
  • Półmaraton – 180 minut
  • Maraton – 300 minut

 

Zawodnicy, którzy nie ukończą biegu w regulaminowym czasie, są zobowiązani do przerwania biegu, oraz udanie się na linię mety. Jeżeli ktokolwiek pozostanie na trasie po upływie tego czasu, ponosi odpowiedzialność własną, stosownie do obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz Kodeksu Cywilnego.

Udział w Mistrzostwach Województwa Śląskiego w Crossie na 6km biorą wszyscy zawodnicy startujący na dystansie 6km. Klasyfikowane są pierwsze 3 miejsca w kategorii kobiet i mężczyzn, zamieszkujący w województwie śląskim lub zrzeszonych z klubie sportowym ze Śląska. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełnienia warunków, pod rygorem wykluczenia z klasyfikacji.

  • Warunkiem przystąpienia do klasyfikacji, jest zgłoszenie min. 4 członków zespołu.
  • Wśród klasyfikowanych zawodników drużyny, przynajmniej jedna para w drużynie MUSI być mieszana (kobieta i mężczyzna).
  • Warunkiem klasyfikacji drużynowej, jest zgłoszenie min. 5 drużyn.
  • Warunkiem wzięcia udziału w klasyfikacji drużynowej jest prawidłowe wpisanie nazwy drużyny w formularzu zapisu – pole KLUB, tożsamej dla wszystkich członków danej drużyny. Wszelkie błędy, literówki itp. w nazwach drużyn, nie będą podlegały poprawie przez Organizatora i wykluczają danego zawodnika z drużyny.
  • Do klasyfikacji końcowej, sumowane są czasy 4 najszybszych zawodników danej drużyny z biegów na 6km oraz 12km (połowa czasu z 12km).

Planujemy rozmieszczenie punktów z wodą oraz punktów z bananami (dla maratończyków), zgodnie z mapą biegów znajdującą się TUTAJ.

 

Dystans 6km:

  • punkt z wodą - meta*

 

Dystans 12km:

  • punkt z wodą - 7km, meta*

 

Dystans Półmaratonu:

  • punkt z wodą - 5km, 10km, 15km, meta*
  • punkt z IZO - 5km, 10km

 

Dystans Maratonu:

  • punkt z wodą - 5km, 10km, 15km, 22km, 26km, 31km, 36km, meta*
  • punkt z IZO - 5km, 10km, 26km, 31km
  • banany - 22km, 36km

 

* w przypadku złych warunków pogodowych, woda będzie znajdowała się w pakietach startowych a nie na mecie biegów

Jak zawsze, od nas uczestnicy nie wyjeżdżają głodni ! Tuż po biegu, zapraszamy na pyszną grochówkę strażacką, przygotowywaną przez OSP Studzienice, jak również po odbiór kiełbasy, którą samodzielnie każdy może sobie upiec na ognisku. Pieczywo, musztarda i ketchup również znajdziecie do kiełbasy 🙂 Dla wegetarian, będzie czekać pyszny krem z warzyw, przygotowany przez naszego partnera - Restaurację Stary Grant.

Elektroniczny pomiar czasu odbywa się za pośrednictwem czipu, umieszczonego z tyłu numeru startowego. Aby pomiar czasu był prawidłowy, numer startowy MUSI być umieszczony w widocznym miejscu, pod rygorem dyskwalifikacji lub braku klasyfikacji końcowej. Pomiar czasu odbywa się na każdym dystansie, włącznie z biegami dzieci i młodzieży. Pomiar czasu jest czasem brutto.

Ceremonie dekoracja najszybszych zawodników, planujemy robić "lotnie", czyli po wyłonieniu zwycięzców danych dystansów.

Planowane godziny dekoracji zawodników:

  • Bieg 6km - 11:00
  • NW 6km - 11:00
  • 12km - 11:30
  • Półmaraton - 12:30
  • Maraton - 13:30

Godziny dekoracji mogą ulec zmianie, o czym będzie informował spiker prowadzący wydarzenie.

Każdy uczestnik imprezy, który ukończy swoją rywalizację, otrzyma wynik w formie SMS na numer telefony podany w zgłoszeniu do zawodów*

Wyniki live, można śledzić na stronie firmy dokonującej pomiaru czasu: TUTAJ

Finalne wyniki z podziałem na klasyfikacje, pojawią się na naszej stronie internetowej.

 

* wyniki mogę przychodzić z opóźnieniem. 

Jako, że nasza impreza odbywa się w okresie zimowym z losowymi warunkami pogodowymi, a nasze parkingi w znaczącej części znajdują się na nieutwardzonym gruncie, zachęcamy na przybywania środkami transportu publicznego. Dla osób przybywających samochodami, przygotowaliśmy parkingi zlokalizowane:

  • Pole na przeciwko ZSP w Studzienicach - największy, główny parking - TUTAJ 
  • Parking ZSP w Studzienicach - TUTAJ
  • Parking pod kościołem - TUTAJ
  • Pole obok parkingu pod kościołem - TUTAJ

Biuro zawodów jest czynne:

  • 13.12.2024r. - piątek, w godz. 17:00 - 20:00
  • 14.12.2024r. - sobota, w godz. 7:00 - 10:45 (sprawdź swoją godzinę startu !)

Tak, można odebrać pakiet za inną osobę, na podstawie pisemnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać nr dowodu osoby odbierającej pakiet, dane wraz z nadanym numerem startowym oraz czytelny podpis osoby upoważniającej.

Zapis w dniu biegu, jest możliwy tylko i wyłącznie w przypadku wolnych pakietów startowych. W innym przypadku, zapis jest możliwy pod koniec pracy Biura Zawodów, w przypadku nieodebrania pakietów przez zapisanych i opłaconych uczestników, zgodnie z regulaminem.

Przepisanie pakietu startowego, jest możliwe tylko i wyłącznie po wniesieniu opłaty manipulacyjnej w wysokości 20 zł. - TUTAJ oraz w terminie wskazanym w regulaminie. Osoba na którą ma być przepisany pakiet, musi być zapisana w systemie. Przepisanie pakietu na innego uczestnika wraz ze zmianą dystansu, jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku wolnych miejsc startowych oraz po uprzedniej weryfikacji możliwości przez organizatora. Nie ma możliwości przepisania pakietów po terminie wskazanym w regulaminie.

Z racji nawierzchni tras leśnych, ze względów bezpieczeństwa - nie dopuszczamy do startu osób z wózkami dziecięcymi oraz na wózkach inwalidzkich.

 

Osoby z psami, zostaną dopuszczone do startu tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli ustawią się na starcie z czworonogiem w sposób umożliwiający bezproblemowy oraz bezkolizyjny start innych uczestników imprezy - sugerujemy koniec biegu. Pies powinien mieć założony kaganiec lub inne zabezpieczenie przed pogryzieniem. Właściciel swojego pupila, odpowiada za czystość po nim, za jego bezpieczeństwo oraz za wszelkie sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu innych uczestników wydarzenia.

Niestety nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówione koszulki, zostają szyte na miarę, zgodnie z Waszymi zamówieniami.

Trasy biegów nie posiadają atestów PZLA.

Każdy uczestnik jest przypisany w systemie do wybranego dystansu, tak więc pokonanie innego dystansu będzie skutkowało brakiem klasyfikacji (DNF). Ze względów organizacyjnych, do każdego dystansu biegu jest przypisany inny kolor numeru startowego. Nie ma możliwości zmiany dystansu w dniu biegu.

Godziny startów poszczególnych biegów:

  • 9:30 - biegi dla dzieci na 200m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 9:35 - bieg dla dzieci na 400m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 9:45 - bieg dla dzieci na 800m - chłopcy i dziewczynki razem
  • 10:00 - start biegów na 6km oraz Maraton + NW
  • 10:10 - start Półmaratonu
  • 10:15 - start biegu na 12km

Godziny startów poszczególnych biegów mogą ulec zmianie, o czym na bieżąco będzie informował spiker prowadzący wydarzenie.

Trasę należy pokonać w maksymalnym czasie:

  • 6km – 60 minut
  • 12km – 120 minut
  • Półmaraton – 180 minut
  • Maraton – 300 minut

 

Zawodnicy, którzy nie ukończą biegu w regulaminowym czasie, są zobowiązani do przerwania biegu, oraz udanie się na linię mety. Jeżeli ktokolwiek pozostanie na trasie po upływie tego czasu, ponosi odpowiedzialność własną, stosownie do obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz Kodeksu Cywilnego.

Udział w Mistrzostwach Województwa Śląskiego w Crossie na 6km biorą wszyscy zawodnicy startujący na dystansie 6km. Klasyfikowane są pierwsze 3 miejsca w kategorii kobiet i mężczyzn, zamieszkujący w województwie śląskim lub zrzeszonych z klubie sportowym ze Śląska. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełnienia warunków, pod rygorem wykluczenia z klasyfikacji.

  • Warunkiem przystąpienia do klasyfikacji, jest zgłoszenie min. 4 członków zespołu.
  • Wśród klasyfikowanych zawodników drużyny, przynajmniej jedna para w drużynie MUSI być mieszana (kobieta i mężczyzna).
  • Warunkiem klasyfikacji drużynowej, jest zgłoszenie min. 5 drużyn.
  • Warunkiem wzięcia udziału w klasyfikacji drużynowej jest prawidłowe wpisanie nazwy drużyny w formularzu zapisu – pole KLUB, tożsamej dla wszystkich członków danej drużyny. Wszelkie błędy, literówki itp. w nazwach drużyn, nie będą podlegały poprawie przez Organizatora i wykluczają danego zawodnika z drużyny.
  • Do klasyfikacji końcowej, sumowane są czasy 4 najszybszych zawodników danej drużyny z biegów na 6km oraz 12km (połowa czasu z 12km).

Planujemy rozmieszczenie punktów z wodą oraz punktów z bananami (dla maratończyków), zgodnie z mapą biegów znajdującą się TUTAJ.

 

Dystans 6km:

  • punkt z wodą - meta*

 

Dystans 12km:

  • punkt z wodą - 7km, meta*

 

Dystans Półmaratonu:

  • punkt z wodą - 5km, 10km, 15km, meta*
  • punkt z IZO - 5km, 10km

 

Dystans Maratonu:

  • punkt z wodą - 5km, 10km, 15km, 22km, 26km, 31km, 36km, meta*
  • punkt z IZO - 5km, 10km, 26km, 31km
  • banany - 22km, 36km

 

* w przypadku złych warunków pogodowych, woda będzie znajdowała się w pakietach startowych a nie na mecie biegów

Jak zawsze, od nas uczestnicy nie wyjeżdżają głodni ! Tuż po biegu, zapraszamy na pyszną grochówkę strażacką, przygotowywaną przez OSP Studzienice, jak również po odbiór kiełbasy, którą samodzielnie każdy może sobie upiec na ognisku. Pieczywo, musztarda i ketchup również znajdziecie do kiełbasy 🙂 Dla wegetarian, będzie czekać pyszny krem z warzyw, przygotowany przez naszego partnera - Restaurację Stary Grant.

Elektroniczny pomiar czasu odbywa się za pośrednictwem czipu, umieszczonego z tyłu numeru startowego. Aby pomiar czasu był prawidłowy, numer startowy MUSI być umieszczony w widocznym miejscu, pod rygorem dyskwalifikacji lub braku klasyfikacji końcowej. Pomiar czasu odbywa się na każdym dystansie, włącznie z biegami dzieci i młodzieży. Pomiar czasu jest czasem brutto.

Ceremonie dekoracja najszybszych zawodników, planujemy robić "lotnie", czyli po wyłonieniu zwycięzców danych dystansów.

Planowane godziny dekoracji zawodników:

  • Bieg 6km - 11:00
  • NW 6km - 11:00
  • 12km - 11:30
  • Półmaraton - 12:30
  • Maraton - 13:30

Godziny dekoracji mogą ulec zmianie, o czym będzie informował spiker prowadzący wydarzenie.

Każdy uczestnik imprezy, który ukończy swoją rywalizację, otrzyma wynik w formie SMS na numer telefony podany w zgłoszeniu do zawodów*

Wyniki live, można śledzić na stronie firmy dokonującej pomiaru czasu: TUTAJ

Finalne wyniki z podziałem na klasyfikacje, pojawią się na naszej stronie internetowej.

 

* wyniki mogę przychodzić z opóźnieniem.